Jak vybrat virtuální sídlo, aby vaší společnosti přineslo skutečný profit? Čím se při jeho hledání řídit především a jaké výhody na vás v případě dobré volby budou čekat? Je důležité si uvědomit, že výběr ideálního virtuálního sídla může být jedním ze základních stavebních kamenů vaší budoucí prosperity a nebylo by proto rozumné ponechat v tomto ohledu cokoliv náhodě. My pro vás máme pár doporučení, která vám s rozhodováním do značné míry pomohou.
Jak vybrat virtuální sídlo a nešlápnout vedle
Podnikání je provázeno celou řadou povinností a komplikací. Platbami záloh na sociální a zdravotní pojištění počínaje a elektronickou evidencí tržeb konče. Proč se tedy nepokusit získat pro váš byznys alespoň nějakou výhodu a to třeba právě v podobě dobře zvoleného sídla firmy? Jak toho docílit? Existuje několik faktorů, které je dobré vzít při rozhodování v potaz. K těm nejdůležitějším patří jednoznačně tři následující.
1) Seriózní provozovatel
2) Lukrativní adresa
3) Kvalitní doprovodné služby
Solidní pověst provozovatele je základ
Poskytování virtuálních sídel firmám je byznys jako každý jiný a je proto možné narazit na takové poskytovatele těchto služeb, kteří mají solidní renomé, stejně tak jako na ty, jimž je lepší se z určitých důvodů obloukem vyhnout. Jestliže hodláte někomu svěřit do rukou chod vaší kanceláře, jistě očekáváte, že na něj bude spolehnutí a chcete také využívat kvalitní zázemí a služby.
Bude proto jedině rozumné, když si potenciálního provozovatele vaší virtuální kanceláře nejprve důkladně prověříte!
Posloužit vám k tomu může především internet s nepřeberným množstvím snadno dostupných informací. Hledejte zejména v Obchodním rejstříku či Živnostenském rejstříku a nezapomeňte si obstarat také nějaké reference od bývalých i současných klientů vámi prověřovaného poskytovatele firemních sídel. To vše vám nepochybně pomůže a eliminujete tím do značné míry riziko, že zvolíte spolupráci s někým, kdo by váš byznys spíše poškodil, než aby mu prospěl.
„Dobrá adresa“ vás může dostat o třídu výše
Zisk prestižní adresy je obvykle jedním z hlavních důvodů, kvůli kterému se podnikatelé rozhodují umístit sídlo svojí společnosti do tzv. virtuální kanceláře. Lukrativní adresa na vaší vizitce i vašem firemním webu toho zmůže skutečně hodně a dokáže výrazným způsobem napomoci s budováním image úspěšného byznysmena. Přivábí nové klienty a usnadní také navazování obchodních styků, jelikož většina lidí podvědomě spojuje úspěch v podnikání právě s tím, když společnost sídlí v nějaké žádané lokalitě.
A úspěch zkrátka lidi přitahuje!
Jak „správnou“ adresu zvolit?
I tady si však musíte umět vybrat. Popularita některých adres je totiž tak mimořádná, až to u někoho může vyvolat určité rozpaky a pochybnosti. Zvolte proto raději nějaké firmami méně vyhledávané místo v lukrativní čtvrti Prahy či jiného velkého města a brzy zjistíte, že to vašemu podnikání jednoznačně prospělo. Být něčím výjimečný a to v dobrém smyslu toho slova. O to tu běží.
Rozhodujte se i podle kvality a rozsahu doprovodných služeb
Vaší společnosti může podnikání v rámci virtuální kanceláře prospět ještě víc, pokud vám její provozovatel krom lukrativní adresy dokáže poskytnout i co nejvíce doplňkových služeb. Takových služeb, které umožní bezproblémový chod vašeho podnikání. Tedy nejen co nejkomplexnějších, ale také patřičně kvalitních. O čem je konkrétně řeč? Všímejte si, které položky z následující tabulky vám budou nabídnuty.
OZNAČENÍ | Jmenovka s názvem vaší firmy na viditelném místě (u vchodu, v recepci). |
RECEPCE | Funkční recepce s vyškoleným personálem. |
POŠTOVNÍ SLUŽBY | Přebírání veškerých zásilek. |
TELEFONICKÉ SPOJENÍ | Zajištění telefonického i faxového spojení. |
ZASEDACÍ MÍSTNOST | Reálná kancelář pro občasná jednání. |
ADMINISTRATIVNÍ SLUŽBY | Výpomoc s běžnou administrativou (kopírování dokumentů, výpomoc s fakturami či reklamními materiály atd.). |
V klidu zvažte všechna pro a proti
Než dáte některému z poskytovatelů virtuálních sídel přednost a podepíšete s ním smlouvu, v klidu zvažte všechny vaše možnosti a položte si i pár jednoduchých otázek. Je skutečně tím, kdo vám nabízí nejvíce? Pomohou vám jeho služby například dosáhnout provozních úspor a je nabízená adresa skutečně tak lukrativní, aby vaší společnosti napomohla s budováním dobré image?
Máte snad v tomto ohledu již nějaké vlastní zkušenosti a sídlo firmy nevybíráte poprvé? Nebo vás napadá i něco dalšího, co je v takové situaci třeba uvážit? Podělte se s námi!