Tipsport loví IT absolventy vysokých škol

Česká sázková jednička Tipsport spustila náborovou kampaň s názvem IT LOV, která má oslovit především studenty a absolventy vysokých škol se zaměřením na informační technologie. Cílem kampaně je vybudovat povědomí a prezentovat Tipsport především jako přední technologickou společnost na trhu a získat v této oblasti nové kvalifikované zaměstnance. V soutěži spojené s IT LOVem, která probíhá od března do května 2016 na internetovém portálu www.itlov.cz, mohou studenti vysokých škol vyhrát například „nadupaný“ počítač, cestu do destilérky whiskey Jameson v irském Dublinu nebo zápůjčku vizionářského elektromobilu Tesla. Jednou z hlavních výher je také možnost získat práci u Tipsportu.

fb-share

Na podporu soutěže a dalších aktivit spojených s IT LOVem byl natočen promo spot s populárním Hynkem Čermákem v hlavní roli. “Volba tohoto herce nebyla z naší strany náhodná. Chtěli jsme známou tvář s pověstí drsňáka, která do školy prostě vtrhne a začne lovit absolventy. Casting tedy neprobíhal, oslovili jsme rovnou Hynka Čermáka,” přibližuje natáčení spotu mluvčí holdingu Tipsport Lubomír Ježek.

Na výrobě spotu spolupracoval Tipsport s agenturou Studenta Media, která se zabývá tzv. employer brandingem. Scénář a režii měl na starost Kamil Bartošek, v uměleckém světě známý jako Kazma. Natáčení spotu probíhalo v prostorách Vysoké školy ekonomické v Praze.

Ústřední platformou pro celou náborovou kampaň a soutěž je internetový portál www.itlov.cz, informace jsou dále prezentovány v rámci personální rubriky na www.tipsport.cz a spot je k vidění na sociálních sítích Facebook a Youtube. Komunikace celého projektu IT LOV tedy probíhá výhradně v online prostředí.