Nová kniha pro obchodníky: Prodávejte a buďte nejlepší!

Prodavejte_obalka_HOT.indd

Odborné nakladatelství Motiv Press vydává novou knihu pro osobní rozvoj obchodníků. Na praktických příkladech uvádí nejčastější problémy, se kterými se prodejci setkávají. Josef Moravec v knize pro obchodníky odhaluje chyby a stereotypy, kterých by se měli obchodníci vyvarovat v kontaktu se zákazníky. Rozebírá psychiku zákazníků a následně i strategie, jak reagovat na určité typy osobností v různých situacích.

Rady od ostříleného obchodníka

Autor knihy Josef Moravec dlouhá léta působí v obchodní sféře, trénuje budoucí prodejce a zavedeným firmám pomáhá naučit se novým technikám jednání s klientem, které se mu ve vlastní dlouholeté praxi osvědčily a těží z nich dodnes. Mezi firmy, které se zúčastnily jeho tréninku, patří Allianz, Česká spořitelna, Česká pošta, ČSOB, Vodafone a jiné známé podniky. Jeho vzdělávací projekty nekončí a nestojí pouze na školení a rozvoji firem, podílel se i na knize „Telemarketing v praxi“ a má za sebou i celou řadu jiných odborných textů na téma obchodu. V knize, která vyšla teprve nedávno, s názvem „Prodávejte a buďte nejlepší!“, najdete mnoho rad a postřehů, jak být dobrým obchodníkem.

V čem spočívá úspěch?

Autor v ukázce z knihy vypráví o hlavních předpokladech úspěchu. Úspěch podle něj závisí na vašem prodejním stylu, motivaci, organizaci, plánování a především na osobnostních předpokladech, které vám byly dány do vínku. Všechno ostatní, aktivní komunikace s klientem, přizpůsobení se osobnostnímu typu zákazníka, špičková neverbální komunikace, sjednávání schůzek, nevyžaduje vrozený talent. Tyto dovednosti se můžete v praxi naučit, vyzkoušet si, co opravdu funguje, a předávat dál. Kniha je jednoduše napsaná a načerpáte z ní v kostce to, co je obsahem vlastních školení v obchodních odděleních. Dopomozte si k úspěchu pouhou změnou přístupu. Buďte nejlepší obchodník!