Potisk reklamních tašek umí grafická studia i specializované firmy

Pokud nevlastníme stroj na potisk reklamních tašek doma nebo v kanceláři, bude nejlepší volbou kontaktovat specializovanou společnost či grafické studio. Společností zabývajících se potiskem reklamních tašek je v České republice několik.

Výhodou reklamního studia může být komplexní nabídka služeb a možnost nabídnout více produktů pod jednou střechou. Pokud chceme vytisknout najednou například reklamní propisky i tašky můžeme využít takového studia.

Nicméně nevýhodou takové spolupráce může být rozptýlenost grafického studia a pokles kvality při výrobě několika různých produktů najednou. Zakázky se také mohou protáhnout na delší dobu. Spousta grafických studií si tuto skutečnost uvědomuje a přeposílá své zakázky právě specializovaným společnostem, které finální produkt vytváří za ně. Tím se samozřejmě zvyšuje cena celkové zakázky i rychlost zhotovení.

Nechcete více reklamních předmětů a zajímá vás pouze potisk reklamních tašek? Ideální volbou může být specializovaná společnost.

V případě, že se rozhodnete pouze pro potisk reklamních tašek, může být rychlejší a cenově dostupnější zaslat poptávku přímo do firmy zabývající se výhradně potiskem reklamních tašek a jejich výrobou. Takové společnosti jsou vybaveny profesionálními průmyslovými stroji, které zvládnou i zakázky ve velkém nákladu v řádech tisíců kusů. 

Před každou poptávkou je samozřejmě nejdůležitější si rozmyslet, jaké množství tašek budeme potřebovat, jaký materiál preferujeme a jak by měla výsledná reklamní taška vypadat. Tvarů, velikostí i barevných kombinací je na výběr spousta.

Dáváte přednost odolným plastovým taškám místo papírových?

Každý materiál má svoje výhody i nevýhody. V případě papírových tašek může být výhodou jejich ekologický  dojem, protože v posledních letech jsou plasty vnímány spíše negativně. Pokud se však podíváme blíže na problematiku ekologie, ne vždy je ekologičtější používat tašky z papíru. 

Jaké dobré vlastnosti nabízí plastové tašky?

  • Celková odolnost
  • Snadnější logistika
  • Méně prostoru pro skladování

Pokud je design tašky vkusný, může se stát hezkým propagačním předmětem, který potěší vás i zákazníky.

Je papír ekologičtější než plast? Je třeba vnímat celkové dopady na životní prostředí.

Velké množství igelitových tašek bohužel není recyklováno a po jednom použitím většinou končí na skládce. Díky tomu jsou igelitky vnímány negativně. Ročně se vyrobí obrovské množství plastových tašek, které se použijí jen jednou. Původně však tyto plastové tašky vznikli, protože jejich výroba je ekologičtější než výroba tašek papírových. Ta spotřebuje výrazně více vody, nejsou tak skladné na přepravu a vyžadují kácení stromů, které také nepomáhá životnímu prostředí.

Preferujete potisk reklamních tašek z plastu? Můžeme použít 2 základní postupy.

Pro potisk reklamních tašek používáme převážně dvě hlavní techniky. Jednou z nich je Flexotisk a druhou Sítotisk. Obě dosahují skvělých výsledků, nicméně použití je různé. Flexotisk je způsob potisku, při kterém se nejdříve ze shora potiskne fólie vybraným motivem a následně se vytváří vybraný tvar tašky.  

Pokud zvolíme techniku sítotisku tiskneme vybraný motiv už na hotový produkt. Sítotisk vyžaduje vytvoření síta, které následně protlačuje grafiku na vybraný materiál. Tato metoda je vhodná pokud potřebujeme vytvořit velké množství kusů finálního produktu, řádově tisíce kusů.

Jak navrhnout potisk reklamních tašek? Návrh by měl vycházet z Vašeho záměru.

Logo bývá odrazem Vaší společnosti. Použité barvy vždy určitým způsobem působí. Podívejte se například na psychologii barev v podnikání. Stejně funguje font i obchodní sdělení. V tomto duchu se můžeme zamyslet nad návrhem naší reklamní tašky. Barevné schéma by mělo vždy ladit s logem či vybraným motivem. Materiál tašky i umístění loga jsou dalším způsobem, jak zviditelnit vaší firmu v dobrém světle. 

Pokud budeme chtít působit klidným a vyrovnaným dojmem, pravděpodobně nepoužijeme červenou jako základní podkladovou barvu. Naopak pokud je záměrem přírodní dojem z celého návrhu, bude pravděpodobně nejlepší zvolit hnědou nebo zelenou barvu. Tímto způsobem si ujasníme, co má náš návrh vyjadřovat a pak až máme  jasnou představu můžeme zaslat poptávku do specializované firmy. Ty jsou většinou schopné rychle a kvalitně zhotovit celé zadání.