Úklid pracoviště: Sázka na specializovanou firmu se vyplatí

Čisté pracovní prostředí je bezesporu jedním ze základních stavebních kamenů jakéhokoli podnikání. Ostatně i státní instituce a mnohé další společnosti usilují o to, aby se u nich kdokoli cítil skutečně příjemně. Ne vždy se to ovšem daří. Pokud jako majitel firmy uvidíte zaprášené přístroje, parapety anebo jiné součásti interiéru či neumytou podlahu, radost vám to nejspíše neudělá. Zejména my ženy máme v tomto ohledu více vyvinutý smysl pro pořádek. Proto není od věci soustředit se na to, jakým způsobem je třeba úklid řešit a co všechno pojímá. Dlužni nezůstaneme ani tip na firmu zajišťující služby v této oblasti.

Úklid svépomocí je neekonomický a neefektivní

Především mnohé malé firmy se snaží ušetřit tím způsobem, že si veškeré úklidové služby řeší samy svépomocí. Jinými slovy, například v kadeřnictví často samotné kadeřnice na konci směny uklízejí. Jejich práce samozřejmě není precizní a také se jim do něčeho takového nechce. Větší společnosti zaměstnají přímo své pracovníky, kterým ale musí vyplácet mzdu a hradit za ně zdravotní i sociální pojistku.

Specialisté se postarají i veškeré úklidové činnosti

Úklid firemních prostor čítá spousty činností. Jestliže se zaměříme nejprve na krátkodobý úklid, pak je zapotřebí zmínit pravidelné zametání a umývání podlahových ploch. Setřen musí být všechen prach. V neposlední řadě je nezbytné uklízet sociální zařízení, dodávat toaletní papír a hygienické prostředky. U dlouhodobého úklidu se řeší zejména pěstování rostlin, sekání trávy anebo v zimě odklízení ledu a sněhu z chodníků a komunikací ve firemním areálu.

Náš tip na specializovanou firmu

Na trhu dnes působí mnohé úklidové firmy. Optimální je vybrat firmu s dlouhodobou historií a spoustou zkušeností. Výbornou volbou je společnost COMPLEX s.r.o. působící úspěšně v oboru již více než 25 let. Společnost má v nabídce vše, co od profesionální úklidové firmy očekáváte. Od pravidelného úklidu kanceláří, přes mytí oken, čištění koberců, ošetřování podlah až ke skartaci dokumentů či odvozu odpadu. Co nás velice zaujalo je fakt, že veškeré služby je společnost schopna zabezpečit v rámci náhradního plnění, čímž je možné při plném využití uplatnit slevu až 36%.

Čím se COMPLEX s.r.o. odlišuje od jiných firem?

,,Za prvé, proklientský přístup. Jsme dost velcí na to, abychom technologicky a logisticky zabezpečili služby u náročných klientů, ale zároveň jsme dostatečně „malí“, abychom mohli být flexibilní a aby, jak se říká, pravá ruka věděla, co dělá ta levá. S klientem jsme v neustálém kontaktu.“  Říká Bc. Martin Havlíček, MBA, jednatel společnosti.